Oldalak

2013. június 11., kedd

Inspirációk #16

Kinek térkép e táj… 



Bevallom, nagyon szeretem a térképeket és bízom benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Kiskorom óta az egyik kedvenc órám a földrajz volt, otthon képes voltam órákig bámulni a nagy, hatalmas és mindent tudó világatlaszt. Közben képzeletben bejártam a világot Japántól, Ausztrálián keresztül egészen Amerikáig. 


Ma is örömmel nyitom meg a google maps térkép böngészőt – hiába a technika fejlődik. Az embernek valóban olyan érzése támad, hogy azonnal teleportálhatja magát a világ bármely részére. Természetesen továbbra is gyűjtöm a térképeket, hiszen egy-egy várost, országot felfedezni térképpel a kezünkben legizgalmasabb.
Ezt a posztot kifejezetten térképimádóknak és térképfüggőknek ajánlom – tehát olyanoknak, mint én. Azoknak is kedves inspiráció lehet, akik szeretnek utazni! :) Egy-egy ötlet láttán nem kell megijedni, hiszen az eredeti térkép szétszabdalása helyett színes fénymásolatokkal is dolgozhatunk. 
Kalandra fel!


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése