Oldalak

2013. február 6., szerda

Inspirációk #05


Szigorúan macskaimádóknak!

Elmacskásodtam, vagy inkább így születtem? Mindegy melyik a jó válasz, mert egy csöppet sem bánom! 
Egy macska más. Nem könnyű betanítani, mint a kutyát (bár azok is nagyon szép állatok). Ugyanis a macska öntörvényű. 

Emellett végtelenül kecses, kedves, de egyben szeszélyes is. Egyszerűen kiszámíthatatlan! Ha úgy akarja, akkor bújik és dorombol, máskor épp kiugrik a kezünkből és elillan. Épp ezt szeretem bennük. Számomra a macskának egyfajta megnyugtató, pozitív kisugárzása van. Mindegy, hogy perzsa, bengáli, sziámi, norvég, török angóra vagy egyszerű házi cica – mindegyik szeretni való!

Mindig is arra vágytam, hogy majd lesz legalább egy macskám és egy kutyám, akik még kölyökként összeszoktak és szeretik egymást. Ez a vágyam teljesült. Nincs szebb látvány számomra, mint amikor a Sandy kutyám együtt alszik Kormival és Tigrissel. (A kép nem minőséges, mert ablakon keresztül készült, de bizonyíték).
Aki szereti a macskákat, valamilyen szinten szeretné maga körül megjeleníteni őket. Ehhez hoztam pár képet inspirációként. (A képet klikkre nőnek) 

















































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése