Oldalak

2012. március 4., vasárnap

Egy kis kreativitás #01

 Ékszertartó kicsit másként!

Nagyon egyszerű, ötletes és mutatós ékszertartót készítettem, amelynek az ötletére az urban-eve oldalon találtam rá. Egy kicsit továbbgondoltam és decoupage technikával személyre szabtam az ötletet.

Hozzávalók:
♦ parafatábla
♦ decoupage ragasztó
♦ fehér akrilfesték
♦ 2 db szalvéta vagy rizspapír
♦ 1 csomag színes rajzszög vagy tüske
♦ ecset
♦ olló

A parafatáblát először akrilfestékkel két soron alapozom. A festékhez kevés vizet is használok úgy, mint a temperával tenném (amúgy tempera is megfelel, de az akrillal szebben lehet dolgozni). A tábla széleire is akrilfestéket használtam (három soron), amely enyhén csillogó, mint a lakk.
Miután megszáradt a tábla, a háromrétegű szalvétát szétszedem, és csak a legfelső rétegét használom fel. Ez esetben szétszabdaltam, előre kimértem a szalvétadarabokat, majd nekiálltam decoupage ragasztóval szépen rásimítani a tábla felületére. A szalvéta felületét kell óvatosan ragasztózni a parafatáblához. 
Én az ujjammal szoktam felvinni a ragasztót, így könnyebb és nem tépődik, mint az ecsettel. Miután az egész felületet beborítottam nem kell más tenni, mint várni, hogy megszáradjon. A megszáradt felület a ragasztó segítségével vízálló lesz. Ezután már csak az ékszereket kell elhelyezni rajzszög, illetve tüske segítségévelJ

U.i.: ha megunnátok, akkor inspirációs tábla, esetleg jegyzettartó is válhat belőle! 


Fotók: saját 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése